De vlucht. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saar Amrani - WaarBenJij.nu De vlucht. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saar Amrani - WaarBenJij.nu

De vlucht.

Door: Saar

Blijf op de hoogte en volg Saar

14 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was eindelijk de dag van vertrek, bestemming onbekend.
Het was leuk om met mijn vriendinnen aan te komen op het vliegveld om te vertrekken. We weten allemaal waarom wij deze reis gaan maken.
Het voelt raar om straks terug te komen en jezelf meer bloot te geven aan de bekende wereld waarin je leeft.
Tijdens de vlucht moesten we naast iemand zitten die we niet kenden.
Ik vond het vervelend om zijn negativiteit over homosexualiteit aan te horen.
Dit zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn helaas.
Wel vind ik het spannend wat deze week ons gaat brengen.
Ik ben nieuwsgierig en ook wel een klein beetje angstig ook al laat ik dat niet zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Saar

Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 1287

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: